» » ТАРИФИ ВІД БАЛДИ? «ЧЕРГОВА ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА»

ТАРИФИ ВІД БАЛДИ? «ЧЕРГОВА ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА»



Розглянувши складові тарифу, у нас виникло багато питань: чому, наприклад, у будинку по вул. Квартальна, 5/9 «прибирання сходових кліток» коштує 12 коп/м 2, а в будинку по пров. Квартальний, 6/13 – 31 коп/м 2? Вони що, більше смітять? Інший приклад: вивезення «твердих побутових відходів» для мешканців будинку по в-д Набережний, 10 коштує 23 коп/м 2, а для будинку по вул. Квартальна, 5/9 – 39 коп.? Невже сміття забирають прямо з квартири?
Загалом же за всіма складовими квартплати різниця між максимальною й мінімальною вартістю послуг, що надаються КП «Пісочинське ВУЖКГ», становить 78 копійок. За рік, за нашими підрахунками, набігає не менше 1,5 млн грн. Це гарний капітальний ремонт багатоповерхового будинку. Хто «освоює» ці гроші? Тож цим матеріалом «Альтернатива» починає серію статей з повним розбором кожної складової квартплати.


Після звернення мешканців Пісочина до Антимонопольного комітету України зі скаргою на необґрунтованість тарифів на утримання будинків та прибудинкової території КП «Пісочинське ВУЖКГ» було оштрафовано на 17 тис. грн. Після цього керівництво КП «Пісочинське ВУЖКГ» розробило, а Пісочинська селищна рада затвердила нові тарифи на квартплату. Здавалося, що після втручання Антимонопольного комітету нові тарифи дійсно будуть обґрунтованими та справедливими. Але сталося не так, як гадалося.
Зупинимося на новій послузі в квартплаті – це «Чергова диспетчерська служба».
У першій частині Постанови Кабінету Міністрів України No 529 від 20.05.09 р. надається «Типовий перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», проте в ній послуги «Чергова диспетчерська служба» не знаходимо – такої послуги немає!
Отже, Кабінет Міністрів України не передбачає надання такої послуги. Але для КП «Пісочинське ВУЖКГ» та Пісочинської селищної ради, які розробили й затвердили тариф, Кабінет Міністрів – не «указ»! Нехай мешканці платять!
Що ж це за послуга? До цього часу чітко з’ясувати це так і не вдалося, оскільки КП «Пісочинське ВУЖКГ» та Пісочинська селищна рада тримають цю інформацію в таємниці, хоча згідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України No 390 від 30.07.12 р. до відома споживачів повинна доводитися інформація про складові тарифу, як до затвердження, так і після його затвердження. Ця інформація повинна бути повною, змістовною та достовірною і розміщуватися на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування.
На жаль, крім проекту тарифу на послуги, які надає КП «Пісочинське ВУЖКГ», надрукованого в «Пісочинських вістях» (липень 2012 р.), жодної інформації ні на сайті, ні в газеті селищної ради нема. На сайті Пісочинської с/р взагалі розміщені старі тарифи від 26.05.11, де такої послуги теж не передбачено (http://pesochin.org/municipal-enterprises/rates/ost-approved-tariffs-on-all.html).
ГО «Альтернатива» звернулася до начальника КП «Пісочинське ВУЖКГ» І. Тараненка з проханням надати калькуляцію тарифу послуги «Чергова диспетчерська служба». У відповіді No 353 від 19.11.12 р. зазначено, що тариф послуги складається з «зарплати ліфтера, відрахувань на соціальні заходи» та «улюбленої» статті Пісочинської с/р та КП «Пісочинське ВУЖКГ», – «накладні витрати», які складають 32% від загальної суми.
Робимо висновок: послуга «Чергова диспетчерська служба» – це таки «диспетчерська служба», яка пов’язана з роботою ліфтів, мабуть...
Порівнявши вартість послуги «Чергова диспетчерська служба» для різних будинків, ми маємо ще цілий рядок загадкових цифр. Так, в одних будинках (вул. Квартальна, 14, вул. Квартальна, 16) тариф на послугу складає 13 коп/м 2, а в інших (пров. Комарова, 9, вул. Квартальна, 5/9, вул. Набережна, 11) – уже 17 коп/м 2. Чому така різниця?
Отже, з листопада 2012 р. кожен мешканець будинків, які обслуговує КП «Пісочинське ВУЖКГ», отримав додаткову суму до сплати комунальних послуг, але у той же час незрозумілу послугу, яка включає в себе незрозумілу чергову диспетчерську службу, з незрозумілим порядком зв’язку з цією службою (якщо не вважати номер телефону, написаний маркером в ліфті, послугою «секс – по телефону»), з незрозумілим місцем розташування цієї служби, з незрозумілим переліком обов’язків цієї служби, з незрозумілим тарифом на цю послугу, який включає незрозумілі накладні розходи. І за цю послугу КП «Пісочинське ВУЖКГ» упродовж року отримує з мешканців близько 300 тис. грн.
Хотілося б, щоб КП «Пісочинське ВУЖКГ» та Пісочинська селищна рада все ж таки виконали Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України No 390 від 30.07.2012 та роз’яснили мешканцям Пісочина, що ж це за «секретна» послуга і чому вона коштує для деяких мешканців дорожче, ніж для інших.
Олександр Клячин, ГО «Альтернатива»
svadebnet.ruknig5.ru

Теги: Альтернатива, влада, Пісочин, Харьков, бюджет, деньги, благоустрій, держава, народ, люди, ремонт, тарифи, рахунок, ЖЕК, Песочин


   Залиште ваш відгук

  • FACEBOOK
  • В КОНТАКТЕ
Заблоковано !!!

Контакти «ГО–«Альтернатива»»

Помічник депутата Харківської обласної ради: Станіслав Шапарь (095) 191-17-33.
Депутати Пісочинської селищної ради Олександр Тищенко (067) 741-33-91; Людмила Кісєльова
(099) 276-01-54.
Депутати Харківської районної ради: Артем Фисун (095) 671-17-22; Артем Костецький (067) 573-71-03; Дмитро Куріло (050) 532-28-50.
Депутат Харківської обласної ради: Віктор Кисіль (050) 956-18-08.

 

Наш E-Mail: